Jiřina Faltisová

Žena s velkým množstvím zkušeností, která vychovala tři děti a žila dlouhodobě s dvěma partnery(postupně samozřejmě).Mám studium psychologie jako koníčka. Vážím si moudrých a odvážných lidí. "V Boha nevěřím, já vím že je!! citát. Junga, se který se ztotožňuji. Dobro a zlo je jen úhel pohledu.
  • Počet článků 212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1304x

Seznam rubrik

Jiřina Faltisová

Demagogie pana Okamury II.

Já si myslím, že problémem pana Okamury je jeho nabubřelé ego. Já jsem byl první, já od začátku říkám, já jsem přišel s tímhle ... a naopak za to může vláda Sobotky, Babiše a Bělobrádka ( i bez Babiše...)

4.11.2017 v 14:06 | Karma: 16,68 | Přečteno: 956x | Diskuse| Politika

Jiřina Faltisová

Prezidentský kandidát Horáček

Moje reakce na rozhovor v Deníku.cz.. Řekla bych, že je na dobré cestě, jen zvolil nesprávný čas. Jeho studium sociální antropologie a snad aktivity, založené na setkávání s lidmi, jistě přináší výsledky, ale problém je jinde...

17.12.2016 v 15:45 | Karma: 32,68 | Přečteno: 1370x | Diskuse| Společnost

Jiřina Faltisová

Ruská propaganda něco jako paní Kolombová?

Nějak narážím stále jen na to, že Rusko je hrozba a pořád se tu přesouvají USA jednotky, zbraně a radary, stále nové vojenské základy USA kolem Ruska, ale pozor(!) na ruskou propagandu. Něco jako dvojitý agenti nebo kontrašpioni?

26.11.2016 v 16:32 | Karma: 40,25 | Přečteno: 1406x | Diskuse| Společnost

Jiřina Faltisová

Hanobit prezidenta či nehanobit?

Myslím, že by se měla oddělit funkce od konkrétního člověka. President jako instituce je státní symbol, stejně jako vlajka prezidenta republiky, kterou nahradili trenýrkami, je symbolem národa, ne Miloše Zemana!

17.11.2016 v 12:42 | Karma: 19,01 | Přečteno: 536x | Diskuse| Společnost

Jiřina Faltisová

"Sluníčkáři" kde se berou?

Tahle taktika systému vyšla. Sebrali nám naše děti a proto i budoucnost. Proč tolik mladých lidí nenávidí našeho prezidenta? Není to na zamyšlení?

13.11.2016 v 11:22 | Karma: 41,69 | Přečteno: 2819x | Diskuse| Společnost

Jiřina Faltisová

Proč lidé nevěří na mimozemšťany

Tolik filmů a seriálů o nich je a přece, když řeknete, že jsou, okolí celkem agresivně vám to vyvrací. Tzv kruhy v obilí nikdo nevysvětlil, jen odvedl pozornost a dál nic, ticho po pěšině. Spokojíme se s tím?

6.7.2016 v 15:53 | Karma: 16,28 | Přečteno: 701x | Diskuse| Politika

Jiřina Faltisová

Proč jsou imigranti nebezpeční a co je třeba udělat nejdřív a co potom..

Fanatizmus, jak jsme se přesvědčili při první přímé volbě prezidenta, je nejhorší zbraň. Mám ve svém okolí stále dost lidí, kteří se nevzpamatovali dodnes. Nechápou, protože chápat prostě nechtějí. Museli by uznat, že naletěli....

23.1.2016 v 14:44 | Karma: 32,19 | Přečteno: 1592x | Diskuse| Ostatní

Jiřina Faltisová

Lstivý Zeman a síla studentů, tradice a humanity

Reakce na článek Igora Chauna na sociální síti. Čí je Albertov? Jsou dnešní studenti opravdu vzdělaní, když nechápou celkem logickou omluvu lidí, jejichž úkolem je chránit prezidenta republiky?

23.11.2015 v 13:42 | Karma: 39,75 | Přečteno: 2082x | Diskuse| Ostatní

Jiřina Faltisová

Práva muslimských žen?

Viděla bych problém trošku někde jinde. Jde spíš o to, že žena není ve skutečnosti brána jako rovnocenný partner mužů a to zastávání se žen muslimů je jen snaha dokázat si, že tady v Evropě jsme my muži hrozně tolerantní.

19.11.2015 v 15:32 | Karma: 19,01 | Přečteno: 2803x | Diskuse| Ostatní

Jiřina Faltisová

Mít svůj malý kousíček vlasti..nebo raději velkej kus?

Shlédla jsem 13.komnatu pana Schwarzenberga. V diskuzi pod jedním mým blogem někdo zalitoval, že se nestal prezidentem právě on. Chápu jeho lásku k tomu kousíčku vlasti, Orlíku a dnes již zatopenému údolí řeky Vltavy. Krajina jeho šťastného dětství, zvlášť je-li to spojeno se "svátkem" posezení celé rodiny u čaje a tatínek vypráví...

5.3.2013 v 11:52 | Karma: 16,56 | Přečteno: 747x | Diskuse| Společnost

Jiřina Faltisová

Nejhorší srážka je srážka s blbcem.

Jsou lidé, se kterými je dohovor, ale jsou i tací, se kterými není. Jsou ve své omezenosti a tedy samolibosti tak přesvědčeni o své "pravdě", že nic jiného neberou. Inu prostě na to nemají. A přes to dokážou otrávit. Jakákoli diskuze je předem ztracená.

2.3.2013 v 10:58 | Karma: 23,62 | Přečteno: 2249x | Diskuse| Společnost

Jiřina Faltisová

Nevím jak vy, ale já už toho mám dost!

Ano, mým problémem je věk. Jsem mezi padesátkou a smrtí a kdyby bylo na politicích, jistě by rádi urychlili cílový bod mé existence. Vždyť co s takovejma, jako jsem já? Daň z přijmu ode mě nehrozí, zdravotní a sociální za mě platí stát...

6.11.2012 v 16:24 | Karma: 36,40 | Přečteno: 2913x | Diskuse| Ekonomika

Jiřina Faltisová

Úpadek dnešní společnosti (II)

Musím se přiznat, že když jsem podnikala, netroufla jsem si mít zaměstnance. Ale to bylo v oněch dřevních dobách těch živnostenských začátků. Když jsem měla práce nad hlavu, pomáhal mi manžel i děti, máma a moje známá, bývalá kolegyně.

30.10.2012 v 8:33 | Karma: 18,18 | Přečteno: 1316x | Diskuse| Osobní

Jiřina Faltisová

Sametová revoluce a co z ní zbylo?(II)

Měli jsme na učilišti Akademii a mezi tématy též Komunistickou stranu. Protože toto téma nikdo nechtěl a já jsem byla předsedkyně SSM, musela jsem si to vyžrat sama.

28.10.2012 v 8:42 | Karma: 16,69 | Přečteno: 969x | Diskuse| Osobní

Jiřina Faltisová

Východní filosofie/ západní filozofie

Západní kultura velí až přílišnou orientaci na materiální svět (máju). Ta východní dbá více o duši, která je nesmrtelná a každý život je škola, která ji má zušlechtit.

22.10.2012 v 10:12 | Karma: 10,57 | Přečteno: 1595x | Diskuse| Společnost

Jiřina Faltisová

Politice až tak nerozumím,

Je to složitá hra o moc i řada krycích manévrů, když se něco provalí. Proto spoléhám na Vás, milí blogeři.

14.10.2012 v 10:03 | Karma: 7,99 | Přečteno: 589x | Diskuse| Politika