Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tak jsem se přihlásila do seznamky

Člověk se stále pohybuje v jedné a téže společnosti, ale co když hledá partnera? Musí zkusit něco nového...

Tak už jsem se docela usadila. Mám střechu nad hlavou, stojím na vlastních nohách, jsem samostatná a soběstačná, něco ale přece chybí! Ano, opustil mne můj milovaný kamarád a to tak, že navždy. Jeho smrt mne zaskočila. Najednou mě netěší nic z toho, co jsem dosud dělala tak ráda a pro sebe. Přece jen jsem to sdílela s někým, komu se to líbilo a kdo to ocenil. Neříkal to slovy, ale bylo to tak nějak znát. Je to už víc jak půl roku a tak jsem si řekla, že to zkusím jinak. V partě, do které chodím, jsou většinou zadaní. Buď tam chodí spolu, nebo si jeden od druhého odpočinout. Proto není radno nějak se zaplést.

 Můj milý měl smutnou zkušenost, já jsem ho poznala jako vdovce a je třeba říct, že on náhlou ztrátu své ženy vyhodnotil pro sebe tak, že se už nechtěl na nikoho vázat. Díky tomu jsem zřejmě poznala opravdovou lásku, která se v našich zeměpisných šířkách tak často zaměňuje s vlastněním.

  Řekla bych, že je to neuvěřitelná přitažlivost, která se nedá zvládnout. Já vím, někdo namítne: "To je zamilovanost" ta dočasně boří hranice ega a dva splynou v jedno. Ne, tohle je jiné. Láska je energie, která proudí otevřeným srdcem a naplňuje neskutečnou silou, odhodláním, vášní, kreativitou... . Tahle energie je dokonce vidět, aspoň já jsem ji viděla. Bylo to zlatavé světlo a pocit, že je místnost plná až po strop té nádherné energie. Měla jsem pocit, že můžu létat, že mám křídla jako anděl. Když jsem svého kamaráda naposledy viděla na nemocniční posteli, měl tu zlatavou zář, to světlo, kolem hlavy a tu Boží energii, kterou jsem se naplnila, jsem si odnášela sebou domů. Žila jsem z ní tak dva tři dny a pak jsem potřebovala zase dobít, ale on umřel. Nechápala jsem to, připadal mi spokojený, veselý, vtipkoval a zářil jako slunce a pak mi napsali, že už není. 

Láska tedy souvisí s jistým člověkem jen do té míry, že kvůli němu se srdce otevře a ta energie může proudit. A že se poznaly ty dvě malinké částečky Brahmi v těch dvou lidech a proto se navzájem přitahují / Jaroslav Dušek, představení Čtyři dohody/.Pokud je to tedy tak, a já myslím že ano, chtěla bych zase v někom tu částečku najít a zase to zažívat. K tomuhle popisu té Boží  energie se slovo "seznamka" moc nehodí. Alespoň já to mám tak nějak nastavené a proto se  musím nastavit jinak. Ano, kde jinde najít volného člověka, který také hledá? 

Je to jízda. Jen jsem vyplnila / poctivě/ osobní test, už mám návrhy možných partnerů. Za dva dny jsem zaplatila vstupní poplatek a mám to i s fotografiemi. Konverzace je nastavená, jen volit ty otázky a odpovědi, které se nejlépe hodí, které tak nějak souzní s tím, co by člověk o tom druhém rád věděl a je o zábavu postaráno. Jenže osobní kontakt je nejdůležitější. Za svůj život jsem pochopila, že všechny vnější kritéria vůbec nemusí směřovat k lásce a na lásku na první pohled už taky nevěřím. Mně by na tom potencionálním milenci vadilo několik zásadních věcí, co se vzhledu týká, ale sama vím, že když ta jiskra přeskočí, všechno jde stranou. I když přecejen obezita svědčí o špatném životním stylu a stejně tak pleš. Když si představím, jak by na mě asi z fotografií působil můj milovaný kamarád, jsem úplně vedle. Mně se zdál být nejkrásnější a nejdokonalejší, při tom byl "tlustej", což o sobě říkával sám, já bych řekla, že byl urostlý jako medvěd a ačkoli měl dlouhé vlasy, stočené do prstýnků, měl i to náměstíčko, jak taky sám říkával. Své vlasy by si nikdy ostříhat nenechal, jak mi jednou napsal, měl v nich prý sílu jako Samson, ale rakovinu nepřepral.

  Tak co teď? Jedno rande za druhým a vyciťovat atmosféru. Tak mi držte palce, já se zase ozvu.

Hezký den přeje Jiřina Faltisová

 

 

 

Autor: Jiřina Faltisová | čtvrtek 23.7.2015 18:05 | karma článku: 15,03 | přečteno: 1301x
  • Další články autora

Jiřina Faltisová

Přímá volba prezidenta a diskriminace žen

Asi to není "téma dne", ono se na to nějak pozapomnělo. Bohužel problém graduje. Mezi kandidáty na prezidenta už žádná žena není. Proč asi? Že by se nenašla žádná schopná?

9.12.2017 v 17:34 | Karma: 12,03 | Přečteno: 555x | Diskuse| Společnost

Jiřina Faltisová

Demagogie pana Okamury II.

Já si myslím, že problémem pana Okamury je jeho nabubřelé ego. Já jsem byl první, já od začátku říkám, já jsem přišel s tímhle ... a naopak za to může vláda Sobotky, Babiše a Bělobrádka ( i bez Babiše...)

4.11.2017 v 14:06 | Karma: 16,68 | Přečteno: 956x | Diskuse| Politika

Jiřina Faltisová

Demagogie pana Okamury

Reakce na vaše vystoupení ze dne 19.5. 2017 na SVČS. Jste demagog a sázíte na českou závist a nepřejícnost. Mluvíte pod heslem "Proti všem" spolupráce vyloučena.

25.5.2017 v 15:27 | Karma: 13,80 | Přečteno: 941x | Diskuse| Politika

Jiřina Faltisová

Prezidentský kandidát Horáček

Moje reakce na rozhovor v Deníku.cz.. Řekla bych, že je na dobré cestě, jen zvolil nesprávný čas. Jeho studium sociální antropologie a snad aktivity, založené na setkávání s lidmi, jistě přináší výsledky, ale problém je jinde...

17.12.2016 v 15:45 | Karma: 32,68 | Přečteno: 1370x | Diskuse| Společnost

Jiřina Faltisová

Ruská propaganda něco jako paní Kolombová?

Nějak narážím stále jen na to, že Rusko je hrozba a pořád se tu přesouvají USA jednotky, zbraně a radary, stále nové vojenské základy USA kolem Ruska, ale pozor(!) na ruskou propagandu. Něco jako dvojitý agenti nebo kontrašpioni?

26.11.2016 v 16:32 | Karma: 40,25 | Přečteno: 1406x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Jako prd do Stromovky, posmívá se Fico slovenské sbírce pro Ukrajinu

29. dubna 2024  10:08

Slovenský premiér Robert Fico označil úspěšnou sbírku na munici pro Ukrajinu, ve které Slováci už...

„Islamisté si tu dělají, co chtějí.“ V Hamburku žádali zřízení chalífátu

29. dubna 2024  9:54

Víkendová demonstrace radikálních muslimů v severoněmeckém Hamburku, při které účastníci požadovali...

Královéhradecký kraj opět očekává těsný souboj ODS s hnutím ANO

29. dubna 2024  9:50

Billboardy a plakáty už několik dnů patří kandidátům červnových voleb do Evropského parlamentu. A...

Žena, kterou ve žďárském útulku surově pokousal pes, v nemocnici zemřela

29. dubna 2024  9:48

Svým velmi vážným zraněním podlehla dvaašedesátiletá žena, kterou v půlce dubna napadl v psím...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1304x
Žena s velkým množstvím zkušeností, která vychovala tři děti a žila dlouhodobě s dvěma partnery(postupně samozřejmě).Mám studium psychologie jako koníčka. Vážím si moudrých a odvážných lidí. "V Boha nevěřím, já vím že je!! citát. Junga, se který se ztotožňuji. Dobro a zlo je jen úhel pohledu.

Seznam rubrik