Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LW

L17e92o 56W75o86l23f

16. 2. 2015 11:04

Případ, kdy úřad práce, zasílá podporu na adresu jurty, není dosud znám.:-)

0 0
možnosti
Foto

Kamarad zil take par let v jurte, ale nakonec toho mel plne zuby a ted bydli podobne jako ja v mnohem pohodlnejsim srubu, s kadibudkou na dvorku. Nic se mila pani nema prehanet.  ;-)

0 0
možnosti
JM

Pořídit si přesně to, co jsem chtěl, je fajn, ale je to krátkodobý pocit. Příroda je lepší, ale opravdu šťastným mne mohou učinit jen jiní lidé.

0 0
možnosti
JR

J39a61n 79R60á11ž

15. 2. 2015 14:59

Je dobré být idealistou, ale opravdu žít v souladu s přírodou dokáže jen rozumný pragmatik. Idealismus bez vnímání a respektu reality żivota kolem, je sebedestruktivní.

Ale jinak pěkně čtení!

1 0
možnosti
Foto

kdo, nebo co, vám brání zařídit si život podle svého???

1 0
možnosti
Foto

Věk:-(mi brání a taky spřízněná duše

0 0
možnosti
ZK

Všechno nejlepší ,hodně zdraví a pohody ke svátku:-),článek fainy,jenom doma nemůžete mít malé děti,které chtějí večeři,vyprané prádlo..

0 0
možnosti
  • Počet článků 212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1304x
Žena s velkým množstvím zkušeností, která vychovala tři děti a žila dlouhodobě s dvěma partnery(postupně samozřejmě).Mám studium psychologie jako koníčka. Vážím si moudrých a odvážných lidí. "V Boha nevěřím, já vím že je!! citát. Junga, se který se ztotožňuji. Dobro a zlo je jen úhel pohledu.

Seznam rubrik