Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J97a97n 84R51e96r66a94b16e26k

31. 10. 2014 18:59

Nevadí Vám, že hnutí Úsvit má pouze 9 členů ?

0 0
možnosti
Foto

Čtyři dohody - úžasná kniha, doporučuji každému.V

0 0
možnosti

Svobodu tady máme - a už poměrně dlouho. Já jsem tak stár, že jsem zažil i léta nesvobody a to bylo fakt o něčem jiném. Jinak souhlasím s Vaším hodnocením Okamury - prostě jediné, co umí, jsou pivní řeči, ale není to proveditelné, čili je to populistické. Naštěstí to jeho hnutíčko končí, i když se s ním budeme muset ještě nějakou dobu otravovat.  Ale oni zmizí rychleji než přišli.

3 0
možnosti

Pan Babiš posiluje, protože říká lidem, co chtějí slyšet. K tomu sliby, protože těmi nezarmoutíš.

3 0
možnosti

Ano, člověk, který má něco tvořit má volební program ve stylu "Prostě na to dohlídneme". On nemá dohlížet, on má dělat.

2 0
možnosti
Foto

Nastupující oligarchický systém to sice bude nazývat "přímou" demokracií, ale správně by mělo být řízená. Vůbec se netěším.

0 0
možnosti
Foto

ve jménu svobody vkládat naděje do Okamury, tak to je silné kafe

6 1
možnosti

Babiš by měl pokračovat v tažení a odtáhnout odkud přišel..

7 1
možnosti
  • Počet článků 212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1304x
Žena s velkým množstvím zkušeností, která vychovala tři děti a žila dlouhodobě s dvěma partnery(postupně samozřejmě).Mám studium psychologie jako koníčka. Vážím si moudrých a odvážných lidí. "V Boha nevěřím, já vím že je!! citát. Junga, se který se ztotožňuji. Dobro a zlo je jen úhel pohledu.

Seznam rubrik