Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

M47i91l14a35n 38V74i47k

26. 11. 2016 17:19

No počkejte, až na se sem dostaví Marie Jandová 81356 !

0 0
možnosti
Foto

Hlavně učte děti český pravopis. Aby nepsaly Masaryk s měkkým "i". Vypadá to blbě.

7 1
možnosti
Foto

R^ Souhlas! Dobrý článek, dlouho jste zde nebyla a hned jste dobře ohodnocena. Na děti musíme mít čas, to je to nejlepší, co jim můžeme, kromě vlastního příkladu, dát. Snad nebude ta současná vymývárna tak úspěšná. Protože si myslím, že jen v málo rodinách, když je řeč zase o nějakém průšvihu v miliardách, nezazní něco ve smyslu "strašný bordel, to by se za komunistů stát nemohlo". Nedávno jsem jedenáctiletému zase vysvětlovala, co se myslí tím, když někdo řekne "už dvě generace nedělají a jen běhají po sociálkách" Debata se prodloužila a s původním tématem se probralo mnoho jiných. Je velmi potřeba zachovat tradici rodin, dítě v dobré rodině věří více svým blízkým než tomu, co do něho hustí ve škole,

5 4
možnosti
TN

"Je velmi potřeba zachovat tradici rodin, dítě v dobré rodině věří více svým blízkým než tomu, co do něho hustí ve škole,"

Tak tomu bylo za komárů, tak je tomu i teď. Ale možná si odmítáte připustit, že některým současným učitelům se stýská po životě za totáče a vůbec se tím před žáky netají. A že ve všech rodinách opravdu svým dětem neříkají, že za komárů bylo líp.

7 1
možnosti
VB

S autorkou souhlasím, je neuvěřitelné, jak se v poslední době škola politizuje. Kolik ředitelů škol je "politicky" dosazeno tzv. konkurzy. Kdo bude posuzovat učitele s dvacetiletou praxí v novém kariérním řádu? Co si myslet o různých aktivitách neziskovek na školách, o politických vystoupeních rektorů VŠ, atd. Škola by měla být apolitická !!!!

6 1
možnosti
Foto

Politicky dosazovat konkurzy - pane Blažku, a vy jste chodil do školy 8-o?

1 2
možnosti
KH

"Jakou měl rád pan prezident a zakladatel Masarik?" Ach jo.

7 0
možnosti
VB

Myslím, že chybička se vloudí každému.

3 0
možnosti
JL

Já jsem se svými dětmi vždycky mluvil. Mám pocit, že jsem jim říkal to, co Vy byste jim nikdy neřekla. Prostě každý svým dětem říkáme tu naši verzi. Třeba ta Vaše zdá se mi býti dosti pokřivená.

9 3
možnosti
JS

8-o mě zase překvapuje, kde se berou lidé jako vy!

11 6
možnosti
VH

Jsem starý, velmi starý. Jsem dalek někoho nenávidět. To neznamená, že nemohu pronést pravdu o panu M. Zemanovi: je na stará kolena zcela fujtajbl.

14 5
možnosti
PP

Za tu paušalizaci kantorů se styďte paní "psycholožko" Z debaty o té vaši sprosťárně byste vítězně nevylezla.

9 0
možnosti
VB

Přesně, není to o učitelích. Bohužel je to o systému.

4 0
možnosti
  • Počet článků 212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1304x
Žena s velkým množstvím zkušeností, která vychovala tři děti a žila dlouhodobě s dvěma partnery(postupně samozřejmě).Mám studium psychologie jako koníčka. Vážím si moudrých a odvážných lidí. "V Boha nevěřím, já vím že je!! citát. Junga, se který se ztotožňuji. Dobro a zlo je jen úhel pohledu.

Seznam rubrik