Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PD

Můj známý si pár let po rozvodu našel přítelkyni, byl velmi zamilovaný a když své milé trochu zrenovoval dům za svých 200tis., zjistil, že jeho milá souběžně udržuje poměr s jiným pánem - těžce to rozdýchával a po nějaké době si dal inzerát - přišlo mu asi 30 odpovědí - všechny typu - mám problémy s dospívajícími dětmi, s bývalým manželem, s penězi, s bydlením, s údržbou domu a chalupy atd. - a tak to vzdal a možná spokojeně žije sám na chalupě. Nevím jakou cenu má svoboda pro ženy, ale pánové si ji dokáží užít.

6 0
možnosti
Foto

Já mám minulost vyřešenou. Jsem samostatná a soběstačná, ale ty erotický pomůcky jednu nepohladí, nepolíbí;-D:-/

0 0
možnosti
JP

Nejlepší je, že se zadáte do Seznamky, ta ppo vás chce data, jako jméno, příjmení, bydliště, věk  a další - pak si svoje jméno zadáte do Googlu a ten na vás všechna ta data spolehlivě vyplivne hned na první stránce. Aby všichni věděli, že jste na Seznamce anonymní. Tak jsem to všechno robnou vymazala. Na co to je, když to nezaručuje určitou míru anonymity?

1 0
možnosti
JZ

Karma pro Jiřinku. :-)R^

0 0
možnosti
JR

J14a39r17a 84R25a74n15k

13. 8. 2015 22:12

To myslite vazne? Vzdyt ji znate z Budejovic a nemeli jste se moc v lasce;-)

0 0
možnosti