Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J77a82r65a 46R94a39n32k

13. 8. 2015 21:58

Dovolim si Vas citovat:

" Fotografie, to je taky "dílo". Když vidím tu přehlídku "dědulů", nechce se mi věřit, že jsou to moji vrstevníci. A když vypadá trochu k světu, tak si mě vymaže z kontaktů, no není to k uzoufání?"

Dost dlouho jste zde blogovala a vetsina clanku byla silne politickych, takze zde byste mela mit sance u pana Macka (pokud se ten kolotoc zastavi), Petrika, Kasuky, Nigrina, nekolik jich uz bohuzel zmizelo na aeronet. Kazdy by mel mit take dostatek zdrave sebekritiky, zkuste zajit na den do nejakeho "Wellness centra", nechat se "vylepsit - jedna znama rika vyzehlit" a pak treba novou fotografii, mene mahagonu a prostihat pazeci ofinu.

1 0
možnosti

Miluji pana Duška a jeho "Čtyři dohody". Kdyby alespoň 20% mělo ponětí o tom, "co tím chtěl básník říct". Jinak seznamky nepoužívám, jsem šťastně ženatý, i když se ztrátou nějaké té X..

0 0
možnosti
Foto

eDarling má teď reklamu snad všude. ;-)

No, ale spojovat s tím své štěstí? Jako pokus ano. Asi jako ... zajdu do kina, třeba někoho zajímavého potkám ... ale jinak bych k tomu své naděje neupíral. Zajímavější je chat, kde vnímám reakce na má slova, ale zas chce to být trochu nad věcí a uvědomovat si, že anonymita sice dává křídla fantazii a může odbourat ostych, ale také v mnohých otevřít to nejhorší.

Nějak pořád ale spíš zastávám pohled, že partner s velkým P se nehledá, ale potkává.

1 0
možnosti
Foto

Asi máte pravdu, já jsem to chtěla jen urychlit tím, že hledám mezi volnými;-)

0 0
možnosti

"Ale po zkušenosti, kdy můj milovaný kamarád, který byl starší o dvanáct let, umřel, chtěla bych někoho mladšího. Já vím, mladší může umřít taky z ničeho nic, ale ta pravděpodobnost je menší, říkám si." - No a buďme upřímní, taky ten mladší bývá sexuelně výkonnější;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to se pleteš, kamaráde s tou výkonností;-), nemám až tak bohaté zkušenosti, ale tohle neplatí!!

0 0
možnosti

Na seznamkách je úspěšnost odpovědi tak 1:100, myslet si, že to vyjde napoprvé, je holý nesmysl.

0 0
možnosti

Panicky bojí?

Prdlajs, nechtějí starou bábu ale mladou holku.

Ambice jistě přehnané, ale strach to fakt není.

2 0
možnosti

Autorka mi přijde lehce naivní, když i v tomto věku, zhodnotí situaci: Mám ho! Aniž by jí opravdu odpověděl. ...Ale to neva, tím je život zábavnější, když jsme stále naivní. Je mi 61 a koukám pořád po ženských, dokonce taky hledám, ale není to o věku, je to o povaze, hodnotách, postojích, požadavcích. čím je člověk starší, tím hůře se vybírá: každý za sebou vleče svoji minulost a hodně žen má "naloženo" - řeší své dospělé syny, kteří se nechtějí hnout z byt§ a nechávají se živit atd apod.

4 0
možnosti
Foto

Já mám vyřešíno. Nepotřebuji partnera k životu, ale k milování;-)

0 0
možnosti
Foto

J14a86n58a 29M50a47j62o66v72á

12. 8. 2015 21:42

Jo seznamky... sbírka osudů a anonymita internetu, vůně naděje...slova, kdy "papír" snese všechno.

Ale i to k životu patří. On někde je...

0 0
možnosti

Neklesejte na duchu, Jiřinko...

možná ho potkáte právě tady...;-)

Opatrujte se...R^

0 0
možnosti

Nejlépe je, když vztah začíná přeskočením jiskry v očích. Přes jakoukoliv seznamku je to složitější, ale když to nejde jinak, pak zkoušíme, jak to jde.

Pokud jsi šťavnatá ženská, tak nespěchej, musíš být především útulná, tomu muskýmu musí být s Tebou dobře. A chceš-li delší vztah, pak počkej, až přeskočí ta jiskra.

A věk? I po sedmdesátce se dá milovat bez Viagry. Musí ten muský být také šťavnatý. A nejlepší věk? Věk ženy = věk muže dělený dvěma + 7

Ale hlavně ten mužský musí být šťavnatý, příjemný a útulný i bez alkoholu.

A že se mužští bojí mladších děvčat úměrného věku? Doba už je taková. Musíš si nejdřív získat jeho důvěru. A musíš být kostí z jeho kostí, s masem z jeho masa a kůžičkou podobnou jeho kůžičce. Pak dělá jiskra v oku divy...

Hodně štěstí!

1 0
možnosti

Takže pro padesátnici je nejlepší muž vetchý šestaosmdesátník.

1 0
možnosti
  • Počet článků 212
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1304x
Žena s velkým množstvím zkušeností, která vychovala tři děti a žila dlouhodobě s dvěma partnery(postupně samozřejmě).Mám studium psychologie jako koníčka. Vážím si moudrých a odvážných lidí. "V Boha nevěřím, já vím že je!! citát. Junga, se který se ztotožňuji. Dobro a zlo je jen úhel pohledu.

Seznam rubrik